Saturday 16 May 2015

We GeORGiaNs sanggup Tunggu

Lepas sekolah (jumaat)
Au dengan kawan aku selalu tunggu van dekat meja batu dekat gate sekolah.
Kami bercakap pasal minggu exam yg crazyyyy yg dimuatkan dengan killer subjek....akaun chemi bio fizik add math ekonomi asas

Argghhhh....
Scary nak tunggu result...
Sambil chit chat tu ada LA kawan aku science stream buat  lawak sains ....aku dengan classmate aku mcam....." Haaha ya...ya..." Buat  buat  paham ja...

Aku sambil sambil tu dok cari jugak Mana van ..

Kawan aku: jumaat...pak cik tu p solat jumaat LA tu...

Aku: tahu...APA salahnya tunggu Kalau dia buat
benda Baik ...

Kawan aku: betul betul ....Georgian memang bertimbang rasa.. We Georgian..sanggup tunggu..
Hahahaha...

Trololol
OK .....PS: Georgian tu gelaran pelajar SGGS :D

Buat  lah baik ...nescaya di balas Baik .
Allah tak mensia- siakan HambaNya yg berbuat Baik  walau sekecil biji sawi pun.
Subahanallah Allahuakbar

#DIapemeganghatikita #facebook


No comments:

Post a Comment